marți, 30 septembrie 2014

Familia Opel Astra G Romania Bucuresti

Hmm nici nu stiu cum sa incep si ce sa scriu in aceasta postare ....  dar cred ca o voi lua cu inceputul .
Totul a inceput pentru mine  anul trecut    cam pe vremea asta cand m-am hotarat cu mama sa ne cumparam si noi o masina si sa intru in randul soferilor dupa ce am  stat pe bara aproape jumatate de an de cand am luat permisul auto ...


Tot cautam pe site-urile de masini  , o masina potrivita pentru noi ca familie , la varsta mea de pe atunci de 19 ani nici de cum nu ma gandeam la vreo masina sport sau ceva , am tras mereu pentru familie  . Dupa cautari indelungate am ajuns la un Opel Astra G Caravan  , am sunat, am vorbit  , am fost  si am vazut masina . Mi-a placut si am reusit sa o conving pe mama ca aceasta masina este alegerea perfecta pe care o putea face . Am cumparat masina  iar eu m-am gandit la tot  si am trecut-o pe numele mamei ca sa platim taxe mai putine  ca de , traim in Romanica  cum ii place sa afirme domnului Strafalogea din"Falimia Astra G Romania Bucuresti" .
Masina a fost si este super  dar intr-o zi eram in trafic si un asa zis sofer " profesionist " la o varsta de 34 ani ce s-a gandit el ca sa ma sperie si pana la urma a intrat in mine ... Pentru mine a fost un cosmar pentru ca tin foarte mult la aceasta masina fiind prima  pe care  am avut-o doar pe mana mea :) . Din fericire doar mi-a sifonat putin  aripa de pe partea soferului si  a mai spart capacul de la oglinda  , ii multumesc lui Dumnezeu ca nu am patit eu nimic ...
Si de la accident a inceput totul , atunci eram inebunit sa caut  piesele ce imi trebuiau pentru masina si am dat de Alex sub denumirea de OPEL ASTRA G ROMANIA pe facebook , el fiind organizatorul evenimentelor ASTRA G ROMANIA pe BUCURESTI ... Primul eveniment fiind daca nu ma insel pe 19 august 2014 si iata-ne impreuna sub o formatie si mai mare in toamna anului 2014 si oameni de calitate  , urmand editia cu numarul 5 OPEL ASTRA G ROMANIA BUCURESTI  locul de intalnire fiind  in Piata Constitutiei BUCURESTI .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu